Aktualności

Zaproszenie na konferencję mającą na celu przygotowanie lokalnych partnerstw do składania wniosków o dotację PR MRR 2012-2016

  • Drukuj

W dniu 17 września br. w Warszawie odbędzie się kolejna konferencja informacyjna na temat możliwości i warunków udziału w projekcie predefiniowanym mającym na celu przygotowanie lokalnych partnerstw złożonych z jednostek samorządu terytorialnego, podmiotów społecznych i gospodarczych do składania wniosków o dotacje z Programu Regionalnego MRR przewidzianego na lata 2012-2016.

Związek Miast Polskich, Związek Powiatów Polskich, Związek Gmin Wiejskich RP - jako realizatorzy projektu predefiniowanego „Budowanie kompetencji do współpracy międzysamorządowej i międzysektorowej jako narzędzi rozwoju lokalnego i regionalnego" w ramach Programu Regionalnego MF EOG „Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego" (priorytet 12 MF EOG 2009-2014) we współpracy z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego – Operatorem Programu Regionalnego zapraszają przedstawicieli zgłoszonych już do projektu partnerstw (nie więcej niż dwie osoby z partnerstwa) oraz reprezentantów innych zainteresowanych JST na kolejną konferencję informacyjną na temat możliwości i warunków udziału w projekcie predefiniowanym mającym na celu przygotowanie lokalnych partnerstw złożonych z jednostek samorządu terytorialnego, podmiotów społecznych i gospodarczych do składania wniosków o dotacje z Programu Regionalnego MRR przewidzianego na lata 2012-2016

Więcej informacji o Programie Regionalnym MF EOG dostępnych jest na stronie http://www.eog.gov.pl

Konferencja odbędzie się w poniedziałek, 17.09.2012 w Centrum Zielna, ul. Zielna 37 (budynek Fundacji Współpracy Polsko-Niemieckiej).

Zaproszenie, program konferencji oraz formularz zgłoszenia dostępne są poniżej.

Ten serwis używa cookies i podobnych technologii, brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej informacji w Polityce prywatności. ZAMKNIJ